Támogatás

Wallbox Hibaelhárítás

Wallbox hibaelhárítási segédletek részletesen:

Wallbox probléma hibaelhárítás

Hibaelhárítás

Megfigyelt viselkedés
Lehetséges kiváltó okok
Felbontás
Általános töltőhasználat
A töltő nem kapcsol be Lehet, hogy a kismegszakító vagy fi-relé ki van kapcsolva vagy leoldott. Ellenőrizze, hogy a dedikált kismegszakító és fi-relé a megfelelő helyzetben van-e (BE).
A tápegység nincs megfelelően csatlakoztatva. Lépjen kapcsolatba villanyszerelőjével, hogy ellenőrizze a megfelelő telepítést
A töltési munkamenet nem indul el A töltőn be van kapcsolva a töltés időzítése (a LED-ek világoskék színben ugrálnak) Törölje vagy módosítsa az időzítést (lásd: „ Töltési munkamenetek ütemezése ”)
A jármű a tervek szerint egy későbbi időpontban töltődik fel. Győződjön meg arról, hogy a járműben nincs beállított töltési időzítés.
A töltő le van zárva. Oldja fel a töltőt az alkalmazásban lévő lakat segítségével (lásd: „ A töltő feloldása ”)
A jármű teljesen fel van töltve. További töltés nem lehetséges.
A járműben hiba lehet. Ellenőrizze, hogy a jármű nem mutat-e hibát.
A töltőkábel nincs megfelelően csatlakoztatva. Csatlakoztassa újra a kábelt. Lehet, hogy a töltőcsatlakozó piszkos vagy sérült, ellenőrizze, hogy jó állapotban van-e. Ha ez nem működik, lépjen kapcsolatba a Wallbox szervizzel.
A töltő piros Hiba jelzőfényben világít, és nem töltődik Biztonsági problémát észleltek a hálózathoz vagy az autóhoz való csatlakozással kapcsolatban. Húzza ki az EV csatlakozót a járműből. Kapcsolja le a kismegszakítót, és várjon néhány másodpercet, mielőtt újra bekapcsolja. Ha a probléma továbbra is fennáll, lépjen kapcsolatba a Wallbox szervizzel.
Az Amper választó (current selector – kis tekerő az előlapon) a töltő belsejében hibásan lett beállítva Forduljon a telepítőhöz, hogy megbizonyosodjon arról, hogy az amper választó nincs a 0, 8 vagy 9 pozícióban.
A jármű csak kis teljesítményen töltődik A jármű szinte teljesen fel van töltve Amikor a jármű töltése majdnem befejeződött, a töltési sebesség csökkenni kezd.
A töltőáramot a felhasználó csökkentette. Növelje a töltőáramot (lásd: „ A töltőáram beállítása ”). Ha a rendelkezésre álló maximális áramerősség túl alacsony, forduljon villanyszerelőjéhez, hogy újra ellenőrizze a töltő beszerelését ( lásd a Telepítési kézikönyvet ).
A környezeti hőmérséklet a működési tartományon kívül esik. Ha a töltő vagy a jármű túl magas hőmérsékletet észlel, biztonsági okokból a töltési teljesítmény csökken.
Töltő csatlakoztathatósága
A Wallbox alkalmazás nem csatlakozik a töltőhöz Bluetooth-on keresztül Instabil Bluetooth kapcsolat Győződjön meg arról, hogy a Bluetooth engedélyezve van okostelefonján vagy táblagépén. A BLE tartomány kevesebb, mint 32,8 láb – maradjon ezen a tartományon belül. Kapcsolja ki, majd be a telefon Bluetooth-ját, és próbáljon meg újra csatlakozni.
A Wallbox App nem megfelelő működése Zárja be a Wallbox alkalmazást, majd nyissa meg újra. Ellenőrizze, hogy az alkalmazás legújabb verziója letöltődött-e a telefonra. Ennek legegyszerűbb módja a Wallbox alkalmazás eltávolítása, majd újratelepítése.
A Wallbox alkalmazás nem csatlakozik a töltőhöz WiFi-n keresztül Instabil WiFi hálózat Próbáljon másik eszközt csatlakoztatni, és ellenőrizze, hogy a hálózat aktív-e, és csatlakozhat-e az internethez. Indítsa újra a routert, és ellenőrizze a csatlakozásokat. Csatlakozzon különböző Wi-Fi hálózaton keresztül. Hozzon létre egy mobil hotspotot mobiltelefonjával és próbálja meg azzal.
Zárt WiFi hálózat Nyissa meg az útválasztó portjait. A töltő csatlakoztatásához a következő portoknak kell nyitva lenniük: TCP 80 (adatátvitelre használjuk) UDP 123 (időszinkronizáláshoz használjuk)
Töltési statisztikák
A töltési statisztikák nem jelennek meg sem a myWallbox webhelyen, sem a Wallbox alkalmazásban Nincs internetkapcsolat Ahhoz, hogy a töltési statisztikák megjelenjenek az alkalmazásban vagy a myWallbox portálon, a töltőnek csatlakoznia kell az internethez. Kérjük, először ellenőrizze az internetkapcsolatot. Alternatív megoldásként csatlakozzon a töltőhöz Bluetooth segítségével, és engedélyezze az eszköz szinkronizálását a telefonnal. Ez lehetővé teszi, hogy a töltő az internet helyett bluetooth használatával küldje el a statisztikákat.
A Bluetooth-szinkronizálás elavult Ellenőrizze a firmware legújabb verzióját a töltőben, és győződjön meg arról, hogy az frissítve van. Távolítsa el a Wallbox alkalmazást a telefonjáról, töltse le újra az alkalmazást, állítsa vissza a töltőrendszert. A Wallbox alkalmazásban lépjen a Beállítások > Speciális beállítások > Újraindítás lehetőségre. Csatlakozzon újra a töltőhöz

Ha a fentebbi megoldások nem segítettek, akkor kérjük a Wallbox alkalmazásban kattintson a ,,Profil” ikonra. Ezen belül ,,Segítség és támogatás”. Az ország kiválasztása nem szükséges. Majd ,,Probléma bejelentése”. Itt betudja jelenteni közvetlenül a gyártónak a hibát, ezzel is meggyorsítva a folyamatot!

Ügyfélszolgálat

Hibabejelentés

Kedves Ügyfelünk!

Sajnáljuk, hogy hibát talált a termék működésében. Ha a fentebb felsorolt gyakori hibákat ellenőrizte és ezután sem működik megfelelően a termék, akkor kérjük az alábbi űrlap segítségével jelentse be a hibát, ezzel is meggyorsítva az ügyintézés folyamatát.