Elektromos autó töltő telepítés vállalkozásoknak

A társadalmi felelősségvállalás kulcsfontosságú a vállalkozások számára manapság, és a zöldebb közlekedés lehetővé tétele ennek alapvető része. Az elektromos autó töltési lehetőség vállalkozásánál világos és látható üzenetet küld arról, hogy a vállalkozás támogatja a környezeti hatások csökkentését.
autokereskedes-wallbox

Autókereskedés & Autószerviz

  • Töltési lehetőség az Ügyfeleknek és szerviz idejére
  • Marketing anyagok
  • Oktatás biztosítása

commander-autoflotta

Autóflotta

  • Flottajárművek töltése ügyfelek és munkatársak számára
  • Időszakos statisztikák és riportok
  • Távoli elérés és hibajavítás

WALLBOX-BENTI

Parkolók

  • Dinamikus terheléselosztás
  • Felhasználói jogosultság kezelés (PIN, RFID, App)
  • Értesítések, statisztikák kezelése

WALLBOX-KINTI

Hotelek & Éttermek

  • Vendégek számának növelése
  • Fizetős és ingyenes használatra
  • Jövő álló készülékek

wallbox elektromos autó töltése napelem segítségével

Napelemes partnerek

  • Töltő összekötése a napelemes rendszerrel
  • Teljesítménymegosztás kezelése
  • Viszonteladói kedvezmények

Wallbox-Pulsar+-Semipublic-PEUGEOT-e208

Önkormányzatok & Közintézmények

  • Zöldebbé válás támogatása
  • Környezettudatosság
  • Töltőinfrastruktúra hálózat bővítése

Ahol a mi szakembereinket választották:

Egyre növekszik az elektromos autók népszerűsége, így egyre nagyobb az igény az elektromos töltőállomásokra. Ha a vállalkozásodnak még nincs sajátja, megmutatjuk, miért érdemes elgondolkodni a telepítésén!

Az idei év statisztikái szerint 2021 októberéig hazánkban rekordszámú zéró kibocsátású gépjárműre adtak ki zöld színű rendszámpárt, ami egyértelműen azt jelenti, hogy az elektromos autók népszerűsége ugrásszerűen megnövekedett.
A tendencia persze nemcsak Magyarországot érinti, hiszen Nyugat-Európában is egyre inkább kezd háttérbe szorulni a benzinnel és gázolajjal üzemelő gépkocsik használata. Ebben egyrészt a környezettudatosabb gondolkodás, másrészt a komoly EUS- szabályok is komoly szerepet játszanak, azonban ez még nem minden.
Most megmutatjuk azt, mik lehetnek ezen felül az elektromos autók robbanásszerű elterjedésének legfőbb okai, és azt, miért lehet érdemes a vállalkozásoknak minél hamarabb beruháznia egy elektromos autó töltő telepítésébe!

Egyre több magyar dönt az elektromos autózás mellett

A Belügyminisztérium által decemberben kiadott statisztikai adatok alapján úgy tűnik, Magyarország egyre inkább kezd rákapni az elektromos autózásra. Ezt korábban talán nem is gondoltuk volna, azonban a tényeket mi sem igazolja jobban, mint hogy hazánkban rohamos növekedésnek indult a zöld rendszámok kiadása.
Ez mind a teljesen elektromos 5E jelzésű kategóriájú autókról, mind pedig az összes többi zöld rendszámra jogosult járműről, például a hibrid autókról is elmondható.
2021 októberében összesen 1029 darab nulla károsanyag-kibocsátású személyautó kapott zöld rendszámot, míg ez a szám novemberben 1222 darabra növekedett. Ez egyértelműen azt jelenti, hogy egy hónap alatt nem kevesebb mint 193 darabbal sikerült túlszárnyalni a korábbi számokat. 5N jelzésű hatótávnövelt elektromos autóból 367 db-ot regisztráltak, míg 203 új, tölthető hibrid (5P) gépkocsi került az utakra.

2021 novemberében 1792 darab autó kapott zöld rendszámot.

Ez a szám 281 darabal magasabb az előző hónapban bejegyzett adatoknál. Ez azt jelenti, hogy a jelenlegi adatok szerint a környezetbarát gépjárművek száma nem kevesebb mint 40 545 darab. Ebből több, mint 20.000 tisztán elektromos meghajtású autó.

A jövő már elkezdődött: ugrásszerűen nőtt 2021-ben az elektromos autók népszerűsége

2021 Európa-szerte az elektromos autók éve

Az elektromos autózás persze nemcsak hazánkban számít egyre népszerűbbnek. Németországban például csak júliusban 16.798 tisztán elektromos autót helyeztek forgalomba, míg januártól július végéig összesen már 61.105 új elektromos autó került az utakra az országban.
A tavaly júliusi adatokhoz képest 2021-ben ezáltal 181 százalékkal nőtt az elektromos autók forgalomba helyezésének száma, de az idei júniushoz képest is jelentős, több, mint 100 százalékos az emelkedés. A benzines és dízelmotoros járművek eladása ezzel szemben pedig jelentősen csökkent.
Ezekből az adatokból remekül látszik, hogy a zöld autózás nemcsak itthon, de Európa-szerte egyre népszerűbbnek számít, és egyre több, környezettudatos sofőr választja a tisztán elektromos autókat, még a csak részben elektromos hibridekkel szemben is.
De mi lehet az oka annak, hogy az elmúlt egy évben a korábbi adatokhoz képest ennyire megugrott az elektromos-gépjármű tulajdonosok száma, annak ellenére is, hogy az elektromos autózás már egyáltalán nem tekinthető újkeletű jelenségnek?

Folyamatos innovációk és árcsökkenés: egyre elérhetőbbek a tisztán elektromos modellek

Folyamatos innovációk és árcsökkenés: egyre elérhetőbbek a tisztán elektromos modellek

Néhány évvel ezelőtt az elektromos autózás sokak számára távoli álomnak tűnt. Az első, tisztán elektromos modellek ugyanis rendkívül magas áron kerültek forgalomba, ami által csak azon kiváltságosok számára voltak elérhetők, akik megengedhették maguknak a hagyományos modellekkel szembeni, jóval nagyobb kiadásokat.
Az autógyártók azonban gőzerővel dolgoztak azon, hogy a fenntartható vezetés alternatívája minél hamarabb elérhető legyen a tömegek számára is. A folyamatos innovációknak köszönhetően a technológia rohamosan fejlődött, és egyre több, tisztán elektromos modell gurult le a gyártósorokról. Mára pedig ezek ára nem sokkal mozog magasabb kategóriában, mint a hagyományos benzines és dízelmotoros, vagy épp hibrid modelleké.
Sőt, a szakértők szerint az elkövetkező öt évben még erősebb árcsökkenésre számíthatunk, ami azt jelenti, hogy 2027-ben már nagy valószínűséggel olcsóbban vásárolhatunk elektromos autót, mint hagyományos benzinnel vagy gázolajjal működő modelleket.

A jövőbeni betiltásra utaló szabályozásokat az Európai Bizottság által bemutatott „Fit for 55” uniós klímacsomag tartalmazza, mely eleinte jelentősen szigorítaná a járművek megengedett szén-dioxid-kibocsátását az előttünk álló évtizedben, majd 2035-től csak a részben vagy teljes egészben elektromos árammal működő járművek árusítását engedélyezné.
Ez pedig azt jelenti, hogy Európai Uniós tagállamként ideje felkészülni arra, hogy elszakadjunk a környezetre káros, hosszabb távon egyre inkább fenntarthatatlannak bizonyuló vezetési szokásoktól, és a gazdaságosabb, zöldebb alternatíva felé tereljük az embereket.

Egyre több, egyre népszerűbb támogatás: a jövőben biztos, hogy folytatódik a növekedés

Összességében tehát elmondható, hogy az elektromos autózás ma már a tömegek számára is elérhető.

Ami pedig a legjobb, hogy a környezettudatos választást egyre több, hazánkban is elérhető pályázat támogatja.

Ezek pedig olyan sikernek örvendenek, melyet korábban talán nem is gondoltunk volna. Kiváló példa erre, hogy az IFKA elektromos autók vásárlását támogató pályázatának egymilliárdos kerete csupán néhány óra alatt teljesen kimerült. Az E-AUTO-2021/lakossági kódszámú elektromos gépjárművek beszerzésének támogatását célzó pályázatra közel 1500 pályázó jelentkezett. A hatalmas érdeklődésnek köszönhetően a keretet végül 1 milliárdról 3 milliárd forintra emelték.
A hatalmas érdeklődés egyértelműen előrevetíti azt, hogy a jövőben az elektromosautó-vásárlások száma csak növekedni fog, hiszen a támogatásoknak köszönhetően mind a magánszemélyek, mind pedig a környezettudatos és a fenntarthatóság mellett lándzsát törő cégek egyszerűbben juthatnak tisztán elektromos árammal működő járművekhez.

Miért érdemes beruházni egy elektromos autó töltő telepítésébe?

Mivel egyre többen közlekednek elektromos autókkal, így a töltők telepítése egy vállalkozás számára mind a dolgozók, mind a vezetők szempontjából praktikus lehet. Nagy az esélye ugyanis annak, hogy már akár egy kisebb cégnél is többen használnak részben vagy egészben elektromos gépjárművet.

Miért érdemes beruházni egy elektromos autó töltő telepítésébe?

Mivel egyre többen közlekednek elektromos autókkal, így a töltők telepítése egy vállalkozás számára mind a dolgozók, mind a vezetők szempontjából praktikus lehet. Nagy az esélye ugyanis annak, hogy már akár egy kisebb cégnél is többen használnak részben vagy egészben elektromos gépjárművet.

Arról már nem is beszélve, hogy sokszor adódhat precedens arra, hogy olyan, fontos ügyfél érkezik, aki elektromos autót vezet. Ezekben a helyzetekben egyértelműen jól jön, ha rendelkezünk egy saját töltőállomással.
Arról pedig már nem is beszélve, hogy napjainkban egyre fontosabb kérdésnek számít a fenntarthatóság és a környezetvédelem. Egy olyan vállalkozás, mely az elektromos töltő telepítésével is figyel arra, hogy segítse a zöld, fenntartható környezet, mind az ügyfelek, mind pedig a befektetők számára szimpatikusabb.
Az elektromos autó töltési lehetőség tehát egy vállalkozásánál világos és látható üzenetet küld azzal kapcsolatban, hogy az adott cég támogatja a káros környezeti hatások csökkentését. Ez pedig napjainkban komoly versenyelőnyt jelenthet egy olyan, telített piacon, ahol sokan megfeledkeznek arról, hogy a legjobb befektetés mindig az egészséges, környezetbarát, fenntartható jövő jelenti.