AKCIÓS TERMÉKEK
- Wallbox Pulsar Plus elektromos autó fali töltő max. 22kW - Fekete - 5m Értékelés: 4.89 / 5
354 900 FtOriginal price was: 354 900 Ft.324 900 FtCurrent price is: 324 900 Ft. Bruttó (255 827 Ft + Áfa)
Az elektromos autó pályázat feltételei választ adnak arra a jelenségre, amely az autózás területén napjainkban történik. Aki a közúti közlekedéssel kapcsolatos jelenségeket figyelemmel kíséri, az az egész ágazat korábban soha nem tapasztalt átalakulásának lehet szemtanúja.
Földrészünkön környezetvédelmi, valamint az ezzel kapcsolatban megjelenő adminisztratív intézkedések mind abba az irányba mutatnak. Ennek hatására a hagyományos, belső égésű motorokkal szerelt járművek visszaszorulóban vannak, és egyre inkább teret nyernek az elektromos autók.
Az elmúlt évtizedek technológia fejlődése lehetővé tette, hogy a villamos hajtás mára már egy kiforrott, nagy üzembiztonsággal rendelkező, korszerű hajtásmóddá nője ki magát. Azonban tudni kell, hogy ez még egy relatív fiatal fejlesztés, és a műszaki világban megfigyelhető az a tendencia, hogy az újdonságok megjelenésük idején még drágábbak, mint az azt megelőző technológiák.
A kutatás és fejlesztés költségei beépülnek az új termékekbe, és a gyártási volumen felfutása előtt az egy egységre eső ár sokkal magasabb, mint a régebbi megoldások esetén, így a magas ár ma még versenyhátrány.
Európában az összes ország prioritásként kezeli a környezetvédelmet, így a kontinensen mindenfelé vágyott cél a villamos autók elterjedése. Azonban ennek a szükséges infrastruktúra megléte és a magas ár még gátlótényezője.
forrás: xforest.hu
36 készleten
Original price was: 209 900 Ft.199 900 FtCurrent price is: 199 900 Ft. Bruttó (157 402 Ft + Áfa)Az előbbi területen rohamos fejlődésnek vagyunk szemtanúi, hiszen nem kell sokat keresgélni, hogy elsősorban a városokban észrevegyük a gombamód szaporodó töltőállomások valamelyikét. Másrészt az otthoni töltés egyre inkább alternatíva, és ennek feltételei és eszközrendszere is gyors, intenzív fejlődésben van.
A különböző töltésű megoldások a gyorsaságban, hatékonyságban és az árban is eltérnek egymástól. A Besen Wallbox fali töltő egy jó példa az otthoni kialakításra.
Mindenhol észrevették, hogy a másik gátlótényezővel, az árral is kezdeni kell valamit, különben ha csak a piac önszabályozására hagyatkozunk, akár hosszú évtizedekbe is telhet a teljes körű átállás.
Néhány éve már Magyarországon is elérhetők ilyen elektromos autó pályázatok. Ezek a lakosság számára kiírt pályázatok általában az adott év közepén jelennek meg, és egy évig vagy a támogatási keret kimerüléséig érvényesek.
A korábbi évek tapasztalatai alapján meghatározott kereskedőhálózaton keresztül vásárolt új autókra érvényesíthető az állami elektromos autó támogatás. Azonban feltétlenül érdemes alaposan elolvasni a kiírást, mert sok részlet csak a behatóbb átolvasás után derül ki.
A tavalyi pályázat sávos támogatást tett lehetővé, tehát a drágább vételárú autóknál kevesebb, olcsóbb árfekvésű járműveknél magasabb a támogatási összeg. A választóvonal a 12 millió forintos vétel volt. Tehát a vissza nem térítendő állami támogatás lehet 1,5 millió forint, de akár 2,5 millió forint is, és sohasem haladhatja meg a vételár felét.
EautóTöltőkábel.hu oldalunkon folyamatosan tájékozódhat az aktualitásokról és az elektromos autózás jellemzőiről.
A klímavédelmi akciótervhez szorosan kapcsolódik az elektromos autó vásárlás ösztönzése. A motiváció adott, egyre többen ismerik fel a technológiában rejtőző előnyöket. Manapság pedig újabb lendülettel gazdagodott ez a kezdeményezés, hiszen a folyamatosan növekedő benzinárak egyre nehezebben tolerálhatóak, míg az e-autók töltése sokkalta könnyebben, kevesebb anyagi áldozattal kikalkulálható. Arról nem is beszélve, hogy maga a folyamat gyorsan, egyszerűen és könnyen lerendezhető. Még csak sorban sem kell állni a kutakon az üzemanyaghoz jutásért.
Igen. Az idei esztendő legnagyobb híre, hogy egyre inkább afelé tart az ösztönzési stratégia kidolgozása, hogy az elektromos autó használat pályázati rendszer helyett alanyi jogon járjon. Ezzel együtt a töltési szám megtízszerezése, új töltőpontok telepítése elsősorban a gyéren lefedett, vidéki területeken – ezek az elsődleges célok. És ez csak a jéghegy csúcsa, amik bizony néhány évvel ezelőtt elképzelhetetlennek tűntek, míg napjainkban nagyon úgy néz ki, hogy egy megvalósuló terv részei.
Az elektromobilitás mindenkinek jár, s ennek támogatására szolgált ezidáig az érvényben lévő pályázati rendszer, aminek a közbenjárásával egyébként idáig tizenöt milliárd forint vándorolt a pályázatok nyerteseihez. Ugyan ez a szám nem csekély, s nem mehetünk el szó nélkül amellett sem, hogy Magyarország mintegy hat évvel ezelőtt a régióban kiemelkedően teljesített ezen a területen, ám a felfelé ívelő tendencia végül alább hagyott olyannyira, hogy aktuálisan hazánkban a villanyautók száma elmarad az uniós átlaghoz képest.
De talán a pontosabb megfogalmazás úgy hangzik, hogy elmaradt, ugyanis az MNB legújabb, fent említett kezdeményezése nyomán a támogatás nem pályázati, hanem alanyi jogon járhatna mindenkinek, aki e-autó vásárlásra szánja el magát. Az eredeti, pályázati formulát egyébként cégek is kérhetik, tehát a lehetőség gyakorlatilag bárki számára rendelkezésre áll.
Olvassa el cikkünket, amiben elmondjuk, hogy hogyan lehet továbbra is gazdaságos megoldás az elektromos autózás:
Már-már banálisnak ható kérdés ez, de a válasz roppantul fontos. Ugyanis nyilván akkor a legjobb, egyúttal legkényelmesebb a töltés, amikor az autó tulajdonosa pihen, vagy éppen dolgozik. Igen ám, de ez azt jelenti, hogy a lakóotthon vagy munkahely környékén kellene, hogy legyen töltőpont kiépítve. Családi háznál mondjuk nyilván ez a lehető legkönnyebben megoldható. De mi van a többi eshetőséggel? Az MNB erre is rávilágít, felhívva arra a figyelmet, hogy például a aktuálisan, az új építésű társasházakkal kapcsolatban érvényben lévő törvény szigorításra szorulna. Jelenleg ugyanis tíz parkolóhelytől kötelesek kiépíteni töltőpontot a kivitelezők, viszont az MNB javaslata alapján két parkolóhely is bőven elegendő motivációt jelenthetne a fejlesztésre.
Igen, éppen ezért az elektromos autó támogatás kérdéskörét célszerű újra és újra elővenni, elolvasni a legújabb fejleményeket, mert egy dinamikusan változó, innovatívan formálódó területről beszélünk, ahol nagyon úgy tűnik, hogy hátravannak még az igazán nagy meglepetések, az olyan fokú fejlesztések, amik magánembereket és cégeket egyformán jól érinthetnek. A cél egyre inkább a tabuk ledöntése és az elektromos autók elterjedése!
32 készleten
Original price was: 209 900 Ft.199 900 FtCurrent price is: 199 900 Ft. Bruttó (157 402 Ft + Áfa)103 készleten
Original price was: 229 900 Ft.219 900 FtCurrent price is: 219 900 Ft. Bruttó (173 150 Ft + Áfa)34 készleten
Original price was: 239 900 Ft.227 905 FtCurrent price is: 227 905 Ft. Bruttó (179 453 Ft + Áfa)Utánrendelhető
Original price was: 344 900 Ft.314 900 FtCurrent price is: 314 900 Ft. Bruttó (247 953 Ft + Áfa)Utánrendelhető
Original price was: 354 900 Ft.324 900 FtCurrent price is: 324 900 Ft. Bruttó (255 827 Ft + Áfa)1 készleten
Original price was: 329 000 Ft.299 900 FtCurrent price is: 299 900 Ft. Bruttó (236 142 Ft + Áfa)Alapár: 179 900 Ft Bruttó (141 654 Ft + Áfa)
Az elektromos autók előnyben részesítésének oka a környezetvédelem iránti elkötelezettség. Az EU és sok európai ország aktívan támogatja a kibocsátásmentes technológiákat, mint például a villamos hajtású járműveket, mivel ezek segítenek csökkenteni a szén-dioxid-kibocsátást és javítják a levegő minőségét.✅
Magyarországon az állam évente pályázati lehetőségeket biztosít az elektromos autók vásárlásának támogatására. Ezek a támogatások az autók vételárának akár felét is fedezhetik, a pontos összeg a vételár sávjától függ. Az állami támogatás kizárólag nulla károsanyag-kibocsátású, azaz tisztán elektromos autókra vonatkozik.✅
Az elektromos autók drágábbak lehetnek, mert az új technológiák fejlesztése és a kutatási költségek beépülnek az árba. Emellett, mivel a gyártás volumene még mindig alacsonyabb, az egy autóra jutó gyártási költség magasabb, mint a hagyományos autók esetén.✅
Az MNB javaslatai alapján a töltőhálózat fejlesztésére különös figyelmet fordítanak a vidéki területeken, ahol kevesebb a töltési lehetőség. A tervek szerint a töltőpontok számát tízszeresére kívánják növelni, hogy a vidéki lakosság számára is elérhető legyen a kényelmes elektromos autózás.✅
Igen, az otthoni töltés egyre népszerűbb alternatíva, mivel kényelmes és költséghatékony megoldást jelent. Számos fali töltőállomás, mint például a go-e Charger PRO és a Besen Wallbox, kifejezetten otthoni használatra készült, és különböző töltési teljesítményekkel érhetők el, így a felhasználók választani tudnak az igényeiknek leginkább megfelelő opciók közül.✅
Még nincs fiókod?
Fiók létrehozása