AKCIÓS TERMÉKEK
-
Wallbox Pulsar Plus elektromos autó fali töltő max. 22kW - Fekete - 5m
Értékelés: 4.89 / 5354 900 FtOriginal price was: 354 900 Ft.324 900 FtCurrent price is: 324 900 Ft. Bruttó (255 827 Ft + Áfa)
Alapár: 5 000 Ft Bruttó (3 937 Ft + Áfa)
Utánrendelhető
108 900 Ft Bruttó (85 748 Ft + Áfa)Utánrendelhető
69 900 Ft Bruttó (55 039 Ft + Áfa)Beszállítás alatt
89 900 Ft Bruttó (70 787 Ft + Áfa)26 készleten
79 900 Ft Bruttó (62 913 Ft + Áfa)Utánrendelhető
107 900 Ft Bruttó (84 961 Ft + Áfa)Alapár: 95 900 Ft Bruttó (75 512 Ft + Áfa)
3 készleten
Original price was: 109 900 Ft.99 900 FtCurrent price is: 99 900 Ft. Bruttó (78 661 Ft + Áfa)9 készleten
94 900 Ft Bruttó (74 724 Ft + Áfa)1 készleten
79 900 Ft Bruttó (62 913 Ft + Áfa)Utánrendelhető
129 900 Ft Bruttó (102 283 Ft + Áfa)Utánrendelhető
Original price was: 344 900 Ft.314 900 FtCurrent price is: 314 900 Ft. Bruttó (247 953 Ft + Áfa)7 készleten
355 900 Ft Bruttó (280 236 Ft + Áfa)1 készleten
Original price was: 354 900 Ft.324 900 FtCurrent price is: 324 900 Ft. Bruttó (255 827 Ft + Áfa)Utánrendelhető
Original price was: 344 900 Ft.314 900 FtCurrent price is: 314 900 Ft. Bruttó (247 953 Ft + Áfa)Utánrendelhető
355 900 Ft Bruttó (280 236 Ft + Áfa)1 készleten
Original price was: 474 700 Ft.427 230 FtCurrent price is: 427 230 Ft. Bruttó (336 402 Ft + Áfa)5 készleten
Original price was: 474 700 Ft.427 230 FtCurrent price is: 427 230 Ft. Bruttó (336 402 Ft + Áfa)3 készleten
Original price was: 394 900 Ft.364 900 FtCurrent price is: 364 900 Ft. Bruttó (287 323 Ft + Áfa)19 készleten
Original price was: 354 900 Ft.324 900 FtCurrent price is: 324 900 Ft. Bruttó (255 827 Ft + Áfa)10 készleten
Original price was: 394 900 Ft.364 900 FtCurrent price is: 364 900 Ft. Bruttó (287 323 Ft + Áfa)3 készleten
Original price was: 329 000 Ft.299 900 FtCurrent price is: 299 900 Ft. Bruttó (236 142 Ft + Áfa)Utánrendelhető
399 900 Ft Bruttó (314 882 Ft + Áfa)A BMW 2013 óta már több mint 100.000 eladott i3-al büszkélkedhet. Ez eltörpül amelett, hogy évente 80 millió autó kerül eladásra, de remélhetőleg a jövőben ez az arány növekedni fog az i3 javára.
Az eladási arány valószínűleg a hatótáv és az átlag-feletti árnak köszönhető.
Az első generációs i3 22 kWh-s akkumulátorral rendelkezik. A téli hidegekben tapasztalhatjuk, hogy mindössze 90 km megtételére képes az autó, míg nyáron 180 km a hatótáv. Átlagosan az egész évben nagyjából 6,2 km/kWh fogyasztással számolhatunk, az átlagos hatótáv pedig 136 km.
A 2018-as i3 külseje is változott korábbi társaihoz képest: új ezüst tetősáv, különböző lökhárító elől és hátul és egyéb kisebb változtatások.
Teljesítmény szempontjából 33 kWh-s lítium-ion akkumulátorral rendelkezik. A maximális sebessége pedig 150 km/h. Ha ennél többre vágyunk, akkor választhatjuk a sport verziót az i3S-t, mely 160 km/h-s végsebességgel rendelkezik.
A regeneratív fékezés továbbra is nagy előnye újonnan hasonló árban lévő társához (Fiat 500e) képest. A fékezés lehetővé teszi, hogy mindössze egy pedált használjunk. A váltó B fokozata (Brake mode) biztosítja, hogy ha levesszük a gázról a lábunkat az autó azonnal elkezd fékezni, ezzel is növelve a visszatöltést.
Belső szempontjából az autó 4 személy szállítása esetén kényelmes. Általános felszerelésként tartalmaz: LED világítást, BMW professzionális multimédiát, BMW ConnectedDrive-ot (BMW sürgősségi hívás, BMW navigáció, BMW online szolgáltatások, BMW távszolgáltatások és valós idejű információk). A javasolt extrák közé tartozik a Park Assist csomag, mely tartalmaz parkolást segítő kamerát, vezérli a tolatási távolságot, illetve akár be is parkol helyettünk. A Driving Assist-al pedig az autó sebességtartásra képes ütközéskerüléssel, forgalmi dugó jelzéssel, illetve gyalogos védelemmel és sebesség korlátozás kiírásával.
Vásárlás esetén ajánlott otthonra beszerezni egy 11 kW-os fali töltőt, mellyel gyorsabb töltési sebességet érhetünk el. Ezekkel a fali töltőkkel kevesebb mint 3 óra alatt feltölthetjük autónkat 0-ról 100%-ra (kb. 180 km). Ez 5x gyorsabb töltési sebességet jelent, mint sima konnektorral:
Utánrendelhető
Original price was: 344 900 Ft.314 900 FtCurrent price is: 314 900 Ft. Bruttó (247 953 Ft + Áfa)7 készleten
355 900 Ft Bruttó (280 236 Ft + Áfa)1 készleten
Original price was: 354 900 Ft.324 900 FtCurrent price is: 324 900 Ft. Bruttó (255 827 Ft + Áfa)Utánrendelhető
Original price was: 344 900 Ft.314 900 FtCurrent price is: 314 900 Ft. Bruttó (247 953 Ft + Áfa)Utánrendelhető
355 900 Ft Bruttó (280 236 Ft + Áfa)1 készleten
Original price was: 474 700 Ft.427 230 FtCurrent price is: 427 230 Ft. Bruttó (336 402 Ft + Áfa)5 készleten
Original price was: 474 700 Ft.427 230 FtCurrent price is: 427 230 Ft. Bruttó (336 402 Ft + Áfa)3 készleten
Original price was: 394 900 Ft.364 900 FtCurrent price is: 364 900 Ft. Bruttó (287 323 Ft + Áfa)19 készleten
Original price was: 354 900 Ft.324 900 FtCurrent price is: 324 900 Ft. Bruttó (255 827 Ft + Áfa)10 készleten
Original price was: 394 900 Ft.364 900 FtCurrent price is: 364 900 Ft. Bruttó (287 323 Ft + Áfa)3 készleten
Original price was: 329 000 Ft.299 900 FtCurrent price is: 299 900 Ft. Bruttó (236 142 Ft + Áfa)Utánrendelhető
399 900 Ft Bruttó (314 882 Ft + Áfa)Olvasási idő: 2 perc
Igen, lehet, de csak kerékpárt lehet vele szállítani. Amerikai, angol, német és svéd gyártóknál 120 000 Ft körül van.
https://hengerdeler.com/…/14533-avtagbart…/
vagy
b.) Ecohitch Trailer
https://torkliftcentral.com/rving-and-towing/ecohitch/bmw/i3
https://www.youtube.com/watch?v=XdkFKHqrvYk
c.) SeaSucker Mini Bomber
https://www.seasucker.com/products/mini-bomber-1
https://www.youtube.com/watch?v=fBK8pUPWu2A
d.) Paulchen
https://paulchensystem.net/…/bicyc…/i3-bike-carrier.html
e.) Thule RaceWay 2
https://www.thule.com/…/thule-raceway-platform-pro-2…
f.) Torklift hitch
https://www.torklift.com/rv/superhitch-series-overview
g.) QUIK-RACK mach 2
https://www.quikrack.com/
Olvasási idő: 2 perc
Ha nem volt törve, a 100.000km egyáltalán nem sok ezeknek az autóknak, aksiknak, pláne h van egy Rack-autós számla az átvizsgágásról. El kell menni megnézni, kipróbálni…
Olvasási idő: 2 perc
Eredetiségi vizsgálathoz motorszám elhelyezkedése:
fel kell emelni és egy műanyag burkolatot kell leszedni és látható lesz
https://www.facebook.com/tgt.autoatiras
Olvasási idő: 2 perc
Tavaly télen leteszteltük a hegyekben,friss és letaposott hóban,30 éves vezetési tapasztalattal,egy szóval tudnám kifejezni , az i3 hóban-jégen : borzalmas !
Csúszik ,mászik,ha fékezel nem lassul,mert az ABS tovább engedi gördülni a kereket,ha gyorsítanál az nem fog menni,mert a kipörgésgátló képes nullára venni a kerékforgását ,ha baj van még üresbe sem tudod tenni ,mert vagy D-be ugrik vagy R-be,szóval egy katasztrófa ezzel a síkos út….
Még nincs fiókod?
Fiók létrehozása
Érdekes, én teljesen az ellenkezőjét tapasztaltam. Nekem is van több, mint 30 év vezetési tapasztalatom személy/teher/motor.
Ennyire kifinomult elektronikát még nem láttam.
Dombos helyen lakunk, az utcánkban olyan emelkedővel a főútra kanyarodás előtt, hogy a hagyományos autók/ kipörgésgátló nélkül, elsőkerék -hajtással/ nem tudnak elindulni. Gyönyörűen indulok az i3-al, könnyebb jobban vezetni, mint a másik összkerekes autónkat.
Ezért se értem az előzőleg leírt tapasztalatot, olyan mintha különböző autóról lenne szó.
A tapasztalatok a BMW i3 facebook csoportból lettek összeszedve, de örülünk neki, ha jó tapasztalatok is vannak ezen a téren. 🙂