Megfigyelt viselkedés
|
Lehetséges kiváltó okok
|
Felbontás
|
Általános töltőhasználat
|
A töltő nem kapcsol be |
Lehet, hogy a kismegszakító vagy fi-relé ki van kapcsolva vagy leoldott. |
Ellenőrizze, hogy a dedikált kismegszakító és fi-relé a megfelelő helyzetben van-e (BE). |
|
A tápegység nincs megfelelően csatlakoztatva. |
Lépjen kapcsolatba villanyszerelőjével, hogy ellenőrizze a megfelelő telepítést |
A töltési munkamenet nem indul el |
A töltőn be van kapcsolva a töltés időzítése (a LED-ek világoskék színben ugrálnak) |
Törölje vagy módosítsa az időzítést (lásd: „ Töltési munkamenetek ütemezése ”) |
|
A jármű a tervek szerint egy későbbi időpontban töltődik fel. |
Győződjön meg arról, hogy a járműben nincs beállított töltési időzítés. |
|
A töltő le van zárva. |
Oldja fel a töltőt az alkalmazásban lévő lakat segítségével (lásd: „ A töltő feloldása ”) |
|
A jármű teljesen fel van töltve. |
További töltés nem lehetséges. |
|
A járműben hiba lehet. |
Ellenőrizze, hogy a jármű nem mutat-e hibát. |
|
A töltőkábel nincs megfelelően csatlakoztatva. |
Csatlakoztassa újra a kábelt. Lehet, hogy a töltőcsatlakozó piszkos vagy sérült, ellenőrizze, hogy jó állapotban van-e. Ha ez nem működik, lépjen kapcsolatba a Wallbox szervizzel. |
A töltő piros Hiba jelzőfényben világít, és nem töltődik |
Biztonsági problémát észleltek a hálózathoz vagy az autóhoz való csatlakozással kapcsolatban. |
Húzza ki az EV csatlakozót a járműből. Kapcsolja le a kismegszakítót, és várjon néhány másodpercet, mielőtt újra bekapcsolja. Ha a probléma továbbra is fennáll, lépjen kapcsolatba a Wallbox szervizzel. |
|
Az Amper választó (current selector – kis tekerő az előlapon) a töltő belsejében hibásan lett beállítva |
Forduljon a telepítőhöz, hogy megbizonyosodjon arról, hogy az amper választó nincs a 0, 8 vagy 9 pozícióban. |
A jármű csak kis teljesítményen töltődik |
A jármű szinte teljesen fel van töltve |
Amikor a jármű töltése majdnem befejeződött, a töltési sebesség csökkenni kezd. |
|
A töltőáramot a felhasználó csökkentette. |
Növelje a töltőáramot (lásd: „ A töltőáram beállítása ”). Ha a rendelkezésre álló maximális áramerősség túl alacsony, forduljon villanyszerelőjéhez, hogy újra ellenőrizze a töltő beszerelését ( lásd a Telepítési kézikönyvet ). |
|
A környezeti hőmérséklet a működési tartományon kívül esik. |
Ha a töltő vagy a jármű túl magas hőmérsékletet észlel, biztonsági okokból a töltési teljesítmény csökken. |
Töltő csatlakoztathatósága |
A Wallbox alkalmazás nem csatlakozik a töltőhöz Bluetooth-on keresztül |
Instabil Bluetooth kapcsolat |
Győződjön meg arról, hogy a Bluetooth engedélyezve van okostelefonján vagy táblagépén. A BLE tartomány kevesebb, mint 32,8 láb – maradjon ezen a tartományon belül. Kapcsolja ki, majd be a telefon Bluetooth-ját, és próbáljon meg újra csatlakozni. |
|
A Wallbox App nem megfelelő működése |
Zárja be a Wallbox alkalmazást, majd nyissa meg újra. Ellenőrizze, hogy az alkalmazás legújabb verziója letöltődött-e a telefonra. Ennek legegyszerűbb módja a Wallbox alkalmazás eltávolítása, majd újratelepítése. |
A Wallbox alkalmazás nem csatlakozik a töltőhöz WiFi-n keresztül |
Instabil WiFi hálózat |
Próbáljon másik eszközt csatlakoztatni, és ellenőrizze, hogy a hálózat aktív-e, és csatlakozhat-e az internethez. Indítsa újra a routert, és ellenőrizze a csatlakozásokat. Csatlakozzon különböző Wi-Fi hálózaton keresztül. Hozzon létre egy mobil hotspotot mobiltelefonjával és próbálja meg azzal. |
|
Zárt WiFi hálózat |
Nyissa meg az útválasztó portjait. A töltő csatlakoztatásához a következő portoknak kell nyitva lenniük: TCP 80 (adatátvitelre használjuk) UDP 123 (időszinkronizáláshoz használjuk) |
|
|
|
Töltési statisztikák |
A töltési statisztikák nem jelennek meg sem a myWallbox webhelyen, sem a Wallbox alkalmazásban |
Nincs internetkapcsolat |
Ahhoz, hogy a töltési statisztikák megjelenjenek az alkalmazásban vagy a myWallbox portálon, a töltőnek csatlakoznia kell az internethez. Kérjük, először ellenőrizze az internetkapcsolatot. Alternatív megoldásként csatlakozzon a töltőhöz Bluetooth segítségével, és engedélyezze az eszköz szinkronizálását a telefonnal. Ez lehetővé teszi, hogy a töltő az internet helyett bluetooth használatával küldje el a statisztikákat. |
|
A Bluetooth-szinkronizálás elavult |
Ellenőrizze a firmware legújabb verzióját a töltőben, és győződjön meg arról, hogy az frissítve van. Távolítsa el a Wallbox alkalmazást a telefonjáról, töltse le újra az alkalmazást, állítsa vissza a töltőrendszert. A Wallbox alkalmazásban lépjen a Beállítások > Speciális beállítások > Újraindítás lehetőségre. Csatlakozzon újra a töltőhöz |